Unitat d'Atenció a l'Alumne (UAA)

És la unitat responsable de donar informació al ciutadà sobre la UIB i d’atendre directament les seves consultes.

Modalitats d’atenció

Funcions

Informar

  • Atendre les peticions pels canals establerts
  • Informar i donar suport acadèmic sobre l’accés i l’admissió a la universitat, l’oferta d’estudis, ajuts i beques, normativa, legalització de documents acadèmics, l’estat d’un títol...
  • Facilitar als alumnes tota la informació, orientació i ajuda necessària per aconseguir els seus objectius acadèmics.
  • Informar als alumnes dels serveis que tenen a l’abast durant la seva estada a la universitat
  • Informar als alumnes dels programes de què disposen

Recollir, expedir i lliurar documentació diversa

  • Recollir i lliurar documentació relativa a l’accés i l’admissió a la universitat
  • Gestionar el trasllat d’expedient d’accés
  • Lliurar certificats d’accés
  • Recollir la documentació i les al·legacions de beques MEC
  • Consultar l’estat de beques
  • Lliurar els certificats de l’equivalència del nivell de català
  • Consultar l’estat dels títols
  • Lliurar títols universitaris
  • Compulsar documents expedits per la UIB
  • Formalitzar la matrícula del DELE

Altres tasques de gestió relacionades amb alumnes

  • Dur a terme campanyes de difusió adreçades als estudiants
  • Gestionar les bases de dades d’Habitatge, Llibres de segona mà, Tauler d’Anuncis, Transport, Beques, Premis i Activitats.
  • Col·laborar en la gestió del facebook institucional
  • Elaborar material informatiu i divulgatiu adreçat a estudiants
  • Elaborar les preguntes freqüents per a l’atenció dels alumnes
  • Donar suport als tràmits administratius de caire acadèmic
  • Gestionar la pàgina web del servei
  • Gestionar la pàgina web d’estudis de grau i d’accés i admissió
  • Gestionar la pàgina web de tràmits administratius i de preguntes freqüents
  • Donar suport a les altres àrees del Servei d’Alumnes i Gestió Acadèmica